Women Online Worldwide  

Go Back   Women Online Worldwide > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 50
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: MoonWOW
Forum: Meet the WOW Staff! May 30th, 2002, 10:11 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
Can a person get a cuppa hot tea around here???? ...

Can a person get a cuppa hot tea around here???? ;)

((((Q-ie)))) how's it going over there? We've been busy getting the ol' cabin in shape. LOTS OF NEW GARDENS! :)
Forum: Meet the WOW Staff! June 12th, 2001, 09:44 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
TEA? Not merely HOT WATER??? WOW! ...

TEA? Not merely HOT WATER??? WOW! ;)

((((Q-ie)))) good to see you!
Forum: Meet the WOW Staff! May 29th, 2001, 09:30 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
(((Q-ie))) Hi! How was the CONCERT? I asked...

(((Q-ie))) Hi! How was the CONCERT? I asked that in one other folder ;)

...we'll see who answers me first. <g>
Forum: Meet the WOW Staff! May 24th, 2001, 09:51 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
ROFL...."got English on him". Wish I had been...

ROFL...."got English on him". Wish I had been there! ;)

((((Pino)))))

((((Q-ie)))))
Forum: Meet the WOW Staff! May 23rd, 2001, 02:12 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
That's the Tempur-Pedic!! :) I seem to remember...

That's the Tempur-Pedic!! :) I seem to remember you and Q-ie trying to smuggle that out in the rental car. ;)

(((Q-ie&Pino))))

ps. I have a king size version, after having slept on that one in...
Forum: Meet the WOW Staff! May 23rd, 2001, 12:12 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
Thanks ((((Merms)))) :) ((((Q-ie))))) The loving...

Thanks ((((Merms)))) :)

((((Q-ie))))) The loving couple is back!! YAY! Jane is sound asleep in your old room. ;)
Forum: Meet the WOW Staff! May 18th, 2001, 04:49 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
ROFL ((((Q-ie)))) ol' pal! ;) ....well today,...

ROFL ((((Q-ie)))) ol' pal! ;)

....well today, mom and I did the mammogram thing. We both decided we had MORE fun on our vacation, tho! <g>

HOWEVER, we DID it! YAY!
Forum: Meet the WOW Staff! May 17th, 2001, 11:07 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
LOL (((Serene)))...well it's kind of an old joke...

LOL (((Serene)))...well it's kind of an old joke between Quiet and I. It's sort of that "once a doting mother, always a doting mother" kind of thing and I spent the past week with my....doting...
Forum: Meet the WOW Staff! May 16th, 2001, 09:45 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
((((Q-ie))))....i had a week of uniformly sliced...

((((Q-ie))))....i had a week of uniformly sliced bananas waiting for me every morning! ;)

....tomorrow they'll be all uneven like....:(
Forum: Meet the WOW Staff! May 12th, 2001, 09:05 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
She speaks Feminist?? ;) I miss you too...

She speaks Feminist?? ;)

I miss you too (((Q-ie))) and (((Pino)))! Was just talking to LiamFan about your visit. :)
Forum: Meet the WOW Staff! May 8th, 2001, 11:36 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
LOL...gee I thought you knew ALL about me after...

LOL...gee I thought you knew ALL about me after those 3 days here (((Q-ie)))! Hey remember I ate all your MENTOS? :)

Yes we got some pretty good thunderstorms! Fortunately they did NO damage and...
Forum: Meet the WOW Staff! May 7th, 2001, 05:34 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
Awwww ((((you'se guys))))!!! Thank you! I just...

Awwww ((((you'se guys))))!!! Thank you! I just returned from the post office to open my gift of british treats! At first I thought....oh cool...Q-ie&Pino sent me a ...um...Braun OralB Plaque...
Forum: Meet the WOW Staff! May 6th, 2001, 12:14 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
((((Q-ie)))) omg...the ending was a surprise!!! ...

((((Q-ie)))) omg...the ending was a surprise!!! http://www.sonicunderground.net/shq/smilies/makeadeal.gif

<g>
Forum: Meet the WOW Staff! May 4th, 2001, 08:44 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
WHOA nowwwww......a smiley on steroids???? ...

WHOA nowwwww......a smiley on steroids???? <g>

(((Q-ie))) heading back shortly. Happy Friday to you and (((Pino)))!
Forum: Meet the WOW Staff! May 3rd, 2001, 07:34 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
....ROFL...hey (((Q-ie))) are those smilies US???...

....ROFL...hey (((Q-ie))) are those smilies US??? Could be...... 2 big ol' grinning americans and one brit in the middle with a reserved sweet smile? <g>

and since I hugged Q-ie in Pino's...
Forum: Meet the WOW Staff! May 2nd, 2001, 11:14 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
the hair is great, isn't it? :) ((((Q-ie))))...

the hair is great, isn't it? :)

((((Q-ie)))) one more day here. :(

...but then again....you know where I'm going back to...so...:) It's time to boat! YAY!
Forum: Meet the WOW Staff! May 1st, 2001, 10:16 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
((((Q-ie)))) Tom liked the pics.....especially...

((((Q-ie)))) Tom liked the pics.....especially the redbud tree! ;)
Forum: Meet the WOW Staff! April 30th, 2001, 10:04 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
oh that IS a nice voice, isn't it...

oh that IS a nice voice, isn't it (((roo)))

((((Q-ie))))) happy moonday from the sunshine state! http://www.sonicunderground.net/shq/smilies/toocool.gif
Forum: Meet the WOW Staff! April 28th, 2001, 11:47 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
OMG....I used to watch Graham Kerr everyday! I...

OMG....I used to watch Graham Kerr everyday! I know I don't cook (and you know that now too from personal experience ;) ), but I loved his showmanship and suspenders. <g> ((((Q-ie)))) when you...
Forum: Meet the WOW Staff! April 20th, 2001, 06:38 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
I bet the sun is shining there NOW (((Liam)))! ...

I bet the sun is shining there NOW (((Liam)))! ;)

(((Q-ieTheTypist))) YAY!
Forum: Meet the WOW Staff! April 20th, 2001, 11:56 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
((((Q-ie))))) me too!

((((Q-ie))))) me too!
Forum: Meet the WOW Staff! April 19th, 2001, 01:34 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
(((((Q-ie))))) one more hug...

(((((Q-ie))))) one more hug...
Forum: Meet the WOW Staff! April 17th, 2001, 05:55 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
whoops almost forgot.... ROFL on the Bun oy! ...

whoops almost forgot....

ROFL on the Bun oy! You guys loved it...go on...admit it! I drove past Gwen's Gift Shop and that porch today and thought "awwwwwwww" but then I remembered that Pino...
Forum: Meet the WOW Staff! April 17th, 2001, 05:51 PM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
awwww...yeah I'm blushin'! <g> Believe me the...

awwww...yeah I'm blushin'! <g> Believe me the pleasure was all mine. I could get all mushy here, but you know how TOUGH I am! ;-)

((((Q-ie&Pino)))) next time, it's YOUR place and I expect...
Forum: Meet the WOW Staff! April 16th, 2001, 12:41 AM
Replies: 460
Views: 97,646
Posted By MoonWOW
(((Q-ie))) hope you got back all safe and sound. ...

(((Q-ie))) hope you got back all safe and sound. Now get packin'! ;)
Showing results 1 to 25 of 50

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:10 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Copyright ?1996-2008, Women Online Worldwide